12 Aralık 2010 Pazar

sex, sex izle

Ben metin. 21 Yaşında üniversite öğrencisiyim. Ve ailemin tek çocuğuyum. Annemde 38-40 yaşlarında 2 yıldır dul bir kadın. Annemle gayet rahat bir arkadaşlığımız vardır. Bir gün annem “metin biliyosun ben iki yıldır yalnız bir kadınım ve benim de nefsim bir

şeyler çekiyor” dedi. Ben önce anlamamıştım “nasıl?” dedim. “Yani bende sex istiyorum” dedi. Ne dedim. Bir dakika sus dedi. Bak dedi. Ya yeniden evlenmeliim yada birileriyle ilişkiye girmeliyim. Biraz karşı çıktım ama baktım nafile. Bana neden söylüyosun dedim. Etrafımdaki tek

erkek sensin senle de yapamayacağıma göre, arkadaşlarından birini ayarlayacaksın dedi. Olmaz falan dedim. Yapıcaksın, dedi. Tamam dedim. Aklıma naci geldi. Hem çok istekli hem de hiç yapmamıştı. Nacinin yanına gittim bir kaç gün sonra konuşurken naci bir gün bize yemeğe gelsene annem çok güzel yemek yapar hemde ders çalışırız dedim. Tamam dedi. Sonunda o gün geldi. Annem göz alıcı bir elbise giymişti. Ve yemekler özenle hazırlanmıştı. Yemeği yerken nacinin gözleri .

annemin göğüslerinin arasındaydı hep ve annem de çok rahat oturuyodu. Sonra anneme elinize sağlık teyze çok güzel olmuş dedi. Annemde az sonra yiyeceğin şeyi bilsen bunu şimdi söylemezdin dedi. Annem

sofrayı toplarken nacinin gözleri annemin belirgin kalçalarındaydı. Annem Naciye yaklaştı…Annem sofrayı toplayıp yatak odasına geçti. Naci ellerini yıkamak için lavaboyu sordu. Bende onu yatakodasına götürdüm. Sen gir ben ışığı yakarım dedim. Annem içerde geceliğiyle bekliyordu. Bende odamdaki bilgisayarın başına geçtim. Kamera annemin odasındaydı ve benim bilgisayara bağlıydı. Naci önce duraksadı yanlış gelmişim dedi. Annem gel içeri burası doğru yer dedi.

Ve yatağı gösterdi. Burası dedi. Annem, naci benimle sevişmek istermisin dedi. Naci eveeeeeeeeeet dedi. Annme naciye yaklaştı. Ve başını kavrayıp dudaklarınna yapıştı. Naci kendini bırakmıştı. Annem onu uçuruyodu. Annme az sonra nacinin pantolonun indirdi ve ağzına alıp yalamaya başladı. Naci annemin saçlarını okşuyordu. Annme yaladıkça yalıyordu yılların hasretini gideriyodu. Sonunda yatağa uzandı ve naciye gel dedi. Naci gitti sutyeni çıkarıp .

annemi emmeye başladı. Ve aşağı doğru inmeye başladı. Az sonra kilotu okşadı biraz ve onu da çıkarıp attı ve yalamaya başladı. Biraz sonra annem “hadi artık… Beni” diye bağırmaya başladı. Naci annemin az önce dudaklarıyla kaldırdığı aleti anneme sokmaya başladı.

Annem az sarsılır gibi oldu ve az sonra inlemeye başladı. Evet evet eveeeeeeeet diye bağırıyodu. Naci de aralıksız devam ediyordu. Az sonra naci annemden cıkarıp fışkırtmaya başladı. Annemin her yeri nacinin spermleri ilr doluydu. O gün naci anneme birkaç defa

daha kaydı. Ve gitti. Ikiside memnundu. Daha sonra anneme sordum. “Harikaydı tekrar gelsin daha sonra” dedi. Ve anneme ileriki zamanlarda

birkaç arkadaşım daha kaydı ve annem çok mutlu. Tabi arkadaşlarım ve ben de..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa